REKLAMAČNÝ PORIADOK AZAReal s.r.o
Reklamačný postup:
* Spotrebiteľ môže na základe vlastného úsudku na služby poskytované AZAReal s.r.o. podať reklamáciu a to písomnou formou na hore uvedenú adresu realitnej kancelárie. Reklamáciu je možné podať písomne alebo e- mailom na info-ZVNC-azareal.sk Doručenie reklamácie musí byť z danej adresy aj písomne potvrdené ako prijaté.
* AZAReal s.r.o. preverí situáciu a vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr do 14 kalendárnych dní. V prípade, že budeme potrebovať ďalšie informácie budeme kontaktovať spotrebiteľa za účelom zistenia presných dôvodov reklamácie.
* Odpoveď spotrebiteľovi bude poslaná písomnou formou na e-mailovú adresu určenú spotrebiteľom, alebo písomne na adresu spotrebiteľa.
* V prípade uznania chyby zo strany AZAReal s.r.o., bude spotrebiteľ písomne informovaný a AZAReal s.r.o. pošle spotrebiteľovi návrh riešenia.
V opačnom prípade - neuznanie reklamácie, bude spotrebiteľovi doručené písomne vyrozumenie a dôvod zamietnutia reklamácie za služby sprostredkované maklérom AZAReal s.r.o. Všetky podklady, ako aj osobné údaje doručené RK AZAReal s.r.o.podliehajú ochrane osobných údajov klientov v súlade s platnými predpismi Slovenskej republiky.
• Reklamačný poriadok je záväzný pre maklérov a partnerov AZAReal s.r.o. a nadobúda platnosť 9.1.2018.